Annons:
Etikettköp-sälj
Läst 2146 ggr
Kiyona
1/29/17, 4:45 PM

(S)Kaninhinder med bommar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kaninhinder säljes med bommar till paketpris. MolnHindret - special beställda från hinderfixaren med tillhörande bommar. Maxad svår men man behöver ju inte sätta alla bommar om man tävlar lägre klasser. Nypris 2500kr Vattengrav. Klass lätt. Håller tätt. Nypris: 450kr Samt diverse bommar ingår I paketpriset. En 16st ungefär. Allt säljs ihop för: Pris: 2000kr Prutmån finnes. Inga skambud! Erbjuder du en snabb&smidig affär? Då kan allt bli ditt till ett mer förmånligt pris! 1700kr Finns för avhämtning I grimeton någon mil utanför Varberg. Men utkörning går möjligtvis att anordna in till tätorten i Varberg , falkenberg och andra platser att mötas på i närområdet mot bensinpeng. Några frågor eller funderingar? Tveka inte att höra av er. Mvh//Andrea 0721922424

Snöfall - Caught between what happened and what could never be

Gilla Snöfalls Djuringar på facebook!.

**Snöfalls Lejonhuvade Dvärgvädurar har upphört förtillfället men återkommer efter att alla studier är klara och körkort är fixat! **

**Mvh//Andrea **

Annons:
Kiyona
1/29/17, 4:46 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1
sossos
2/2/17, 12:41 PM
#2

Kan man köpa bara molnet? Hur mycket kostar det?

Pets are not our whole life,
but they make our life whole

Kiyona
2/6/17, 5:22 PM
#3

#2 ser helst att allt säljs ihop men Om Inga andra visar intresse så är jag medgörlig. Bommarna till hindret är av intresse hoppas jag?

Snöfall - Caught between what happened and what could never be

Gilla Snöfalls Djuringar på facebook!.

**Snöfalls Lejonhuvade Dvärgvädurar har upphört förtillfället men återkommer efter att alla studier är klara och körkort är fixat! **

**Mvh//Andrea **

Kiyona
2/6/17, 5:27 PM
#4

Hör av dig till mig via 0721922424 så kan vi sätta ett pris på det du är intresserad av med eller utan bommar.

Snöfall - Caught between what happened and what could never be

Gilla Snöfalls Djuringar på facebook!.

**Snöfalls Lejonhuvade Dvärgvädurar har upphört förtillfället men återkommer efter att alla studier är klara och körkort är fixat! **

**Mvh//Andrea **

Sashhi
2/10/17, 10:22 AM
#5

Du kanske ska tänka på att Molnhindret numera iallafall kostar under tusenlappen, så det kan bli svårt att få den såld för 2500kr

Not your mom, not your milk.

Kiyona
2/10/17, 3:33 PM
#6

Säljer den inte för 2500 utan det är priset jag betalade för att få det tillverkart med tillhörande bommar så alla hinder ihop med bommar kostar 1200kr I ett paket. Men låt os säga molnhindret kan kosta 900kr och 1000kr med alla Bommarna till.

Snöfall - Caught between what happened and what could never be

Gilla Snöfalls Djuringar på facebook!.

**Snöfalls Lejonhuvade Dvärgvädurar har upphört förtillfället men återkommer efter att alla studier är klara och körkort är fixat! **

**Mvh//Andrea **

Annons:
Emilia Slättås
2/19/18, 7:38 AM
#7

Hej! Finns hinderna kvar??

Kiyona
2/24/18, 6:32 PM
#8

japp dem finns kvar

Snöfall - Caught between what happened and what could never be

Gilla Snöfalls Djuringar på facebook!.

**Snöfalls Lejonhuvade Dvärgvädurar har upphört förtillfället men återkommer efter att alla studier är klara och körkort är fixat! **

**Mvh//Andrea **

Kiyona
2/24/18, 6:35 PM
#9

tappat mobilen men finns här oh på fb, Andrea Baltsén

Snöfall - Caught between what happened and what could never be

Gilla Snöfalls Djuringar på facebook!.

**Snöfalls Lejonhuvade Dvärgvädurar har upphört förtillfället men återkommer efter att alla studier är klara och körkort är fixat! **

**Mvh//Andrea **

Kaninälskaren123
4/6/18, 1:14 PM
#10

Jag kan köpa dom för 100kr styck

Upp till toppen
Annons: