Annons:
Etikettmin-hoppkanin
Läst 905 ggr
Fokus_on_Pepsi
2016-12-27 10:47

Första Kaninhopptävlingen

Hur har det gått första gången ni tävlat med era kaniner?

Min Gotlandskaninshane gick på 0+0 och kom 2:a/15

Annons:
ellenpellen0012
2016-12-27 21:51
#1

Vilket fint resultat för debuten! Vilken klass? Min första hopptävling var krok mini för min hermelin och min angorakorsning och båda gick på 0+1. Den ena blev tillochmed placerad!

Fokus_on_Pepsi
2016-12-28 19:29
#2

Tack!

 Det var mini.

Smilla Kanin
2016-12-31 13:10
#3

Min första tävling gick väl i andras ögon inte superbra haha, men jag var nöjd. Min dvärgvädur gick på 2+2 i krok mini och kom näst sist av 7 startande men vi fick pris och även ett koppel för fin kaninhantering så jag sken som en sol ändå, haha.

Papaya
2017-01-01 21:49
#4

Min första start gjorde jag med min lilla lejonhuvade hona, det var den enda starten hon faktiskt gjorde bra haha. Det var nog 13-14 år sedan nu, och jag var galet nervös. Men kul var det, och är fortfarande!

//Emma
Hartassens Kaniner - uppfödning av hartypade hoppkaniner

Peak303
2017-01-02 13:12
#5

Min första tävling var inte någon jättebra. Första gången jag åker iväg med kaninhoppare jag inte kände. Slutade med att jag blev riktigt sjuk, där jag spydde på vägen dit. (~2h bilresa) Väl där fick de jag åkte med tävla Zapp åt mig. Minns inte exakta resultatet då jag fick sätta mig på tåget hem igen. Men han plockade iaf en pinne i krok msv. 

Veckan efter startade jag och Zapp tillsammans för första gången där han gick på 1+0 (eller tvärt om) och kom 6a och plockade en rak msv pinne. 😂

-'  Malin Hultman _- Medarbetare på Kanin & Naturfoto
_Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Lund, Skåne
Portfolio | Instagram | Kaningenetik

Upp till toppen
Annons: