Annons:
Etiketthinder-selar-andra-tillbehör
Läst 1469 ggr
KaninCupcake
7/30/16, 12:23 PM

Kaninhoppningsklubb Göteborg

Hej!

Jag får snart hem en hona i rasen dvärgvädur. Jag skulle gärna börja hoppa med henne. Men jag hittar ingen bra klubb i Göteborg, där jag bor. Känner ni till någon? Jag svarar på alla meddelanden och kollar tråden regelbundet. Hör gärna av er om ni känner till en hoppklubb för nybörjare i Göteborg!

Kolla in kaninernas sociala!

Instagram: _chocolate_bunnies_

Youtube: Polly, Plopp & Company

Annons:
KaninenKnut
7/31/16, 12:05 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Det finns en klubb i Gbg som heter VÄSKH. Själv tävlar jag i den. Vi anordnar både nybörjarkurser och tävlingar. Vi finns både på Facebook och Instagram. :) Facebook - Västra Götalands Kaninhoppare Instgram @vastragotalandskh

KaninCupcake
8/13/16, 5:30 PM
#2

#1 Jag har varit på Mallorca så har helt glömt bort iFokus😅 MEN jag har mailat klubben om tider och plats för nybörjare men de har inte svarat ännu! Vet du tider och plats? Eller vet du något sätt så man kan hitta det?

Kolla in kaninernas sociala!

Instagram: _chocolate_bunnies_

Youtube: Polly, Plopp & Company

missan´s
8/13/16, 8:17 PM
#3

#2 Gå in på Skuttli.se och kolla. Under fliken tävlingar, samt om du väljer klubben Västra Götalands kaninhoppare, så kan du hitta mer info angående var tävlingarna hålls, vilka datum det är och så vidare i klubben. Det är även där du kan anmäla er. 😉

Observera dock att de i nuläget har valt att ställa in de närmsta tävlingarna pga smittorisken av viruset RVHD2 som härjar just nu. 🤐

Vänliga hälsningar Ellen GladStjärnor

kaninsnobben78
8/16/16, 2:15 PM
#4

Ja västra götalandskh  är bra  jag är medlem där .Jag har hoppträning  för nybörjare

Upp till toppen
Annons: