Annons:
Etikettköp-sälj
Läst 711 ggr
Klaaraa
6/5/16, 4:42 PM

(K) Hoppkanin bebis

Hejsan!

Jag söker nu en hoppkanin eftersom att mitt intresse för hoppning bara växer och växer. Kaninen ska komma från duktiga föräldrar och vara lätt vid hantering. Kaninen ska helst vara ung, dvs max 15 veckor.

Jag erbjuder ett lungt hem på landet. Daglig hantering och stora hagar, mm😉

Jag bor i Båstad 😃

Annons:
Mickis1994
6/6/16, 8:53 PM
#1

Jag har en hona (ev. hane också) tillsalu efter Lemon Dream Supreme (Svår med pinnar, inte tävlas sedan Kista som är början av januari, då inte ens ett år) och Milleniums CH Eldsjäl  som är elit i allt och champion i rakbana. Riktigt duktiga föräldrar som har det lätt för sig. Finns filmer på youtube. Kanske någonting som kan vara intressant?

Mvh Michaela Glansk.
Riverruns Hoppkaniner, uppfödning av hoppkorsningar. 

Klaaraa
6/7/16, 12:24 PM
#2

#1 Jag är kanske intresserad :) Var bor du? Har du ngn hemsida? Vad heter du på youtube? :D

Mickis1994
6/8/16, 10:08 PM
#3

Jag bor i Täby / Stockholm men transport är aldrig några problem. Har både fått upp kaniner från Skåne och skickar iväg kaniner till norrland. Extra lätt nu på sommaren när det är högsäsong med tävlingar.

www.riverrunshoppkaniner.weebly.com 

Heter Michaela Glansk på youtube, har laddat på två filmer från när dom är i hagen och sedan har en spelingslista på mamman på min kanal. Filmer på pappan går att söka på.

Mvh Michaela Glansk.
Riverruns Hoppkaniner, uppfödning av hoppkorsningar. 

Mat
6/16/16, 8:38 AM
#4

Jag har tre superfina hanar som behöver komma igång med träningen. De finns i Söderköping/Norrköping. Kanske att vi åker till Ullared i sommar…

www.soderskogens.se

Gabriella Gräsman
6/17/16, 2:33 PM
#5

Jag har en hona efter Kyrkeliden´s Fjärilar i magen (Elit i allt utom krok där hon har 3 pinnar i svår) och Storugns Iskalt Uppdrag (Elit i allt utom längd där han har 2 pinnar ) Finna på Gotland men transport brukar lösas.

http://storugnskaniner.weebly.com/

Gabriella Gräsman, Storugns Kaniner, storugnskaniner.weebly.com

Upp till toppen
Annons: