Annons:
Etikettallmänt
Läst 1036 ggr
Piingycheer
4/17/16, 7:36 PM

Tävling Göteborg?

Hej igen!

Någon klubb som kommer hålla tävling i Göteborg innan sommaren (som inte kommit än) är slut?

Kanske slottskogens park, den är ju stor och fin.

Undrar därför att måste åka minst 1h & 30min för att komma till närmaste tävling som då brukar vara VÄSKH.

Eller är det någon som vill hålla en tävling eller så i Göteborg (mer centralt) så kan jag gärna vara med och arrangera eller så :) 

😃

Annons:
louise1993
4/18/16, 11:12 AM
#1

Inom SKHRF är det bara vi i VÄSKH som har tävlingar i Göteborgsområdet. Som medlem i klubben får du gärna komma med önskemål och förslag på tävlingsplatser och självklart vara med och arrangera om du vill, allt sånt är jätteuppskattat!

/Louise Andersson
Hasselöns Kaningård

stampan
4/18/16, 3:21 PM
#2

Detta var precis ett sådant inlägg jag letar efter, bor också i GBG och är sugen på att arrangera tävlingar här i trakterna. Det är ju som du säger inte så kul att åka till Uddevalla i 1h o 30min för o starta i en gren… Det skulle vara jättekul o arrangera en tävling! :) Är det @piingythebunny på instagram? Skulle kunna skicka ett DM om d e du :P

Zofie
4/20/16, 10:52 PM
#3

Kommer ju arrangeras en kvällstävling i Kungälv 21 maj :)

Kosmos Kaniner - Harar för avel, hopp & kel

Sajtvärd på Harkaniner Ifokus 

iWontBite
4/21/16, 2:26 PM
#4

Svårigheten med centrala göteborg är att det är otroligt mycket folk som rör sig runt omkring och det är svårt att hitta en plats att hyra där man får vara ifred från stökiga fulla ungdomar osv till en lagom prissumma. Dessutom, kanske det svåraste, så måste man kunna få dit och parkera släpet som innehåller alla hinder nära och kunna erbjuda alla deltagare att kunna göra det samma. Vet att VKKH för många år sedan hade tävling alldeles i vid Katrinelundgymnasiet, men jag vet inte vem det är som äger den marken eller vad stället ens kallades.

Men som Louise sa, finns det en bra plats som du känner till där det finns tillräckligt stor plan yta, gott om parkeringsplatser nära och toalett så är det bara att säga till för jag hade också gärna sett att vi fick till någon tävling i Göteborg :) Även om det blir längre för mig, haha

//Päpple Holstwiik
Hoppípollas Hoppkaniner
Registrerad i SKHRF sedan 2015

Piingycheer
4/24/16, 3:10 PM
#5

#2 yes That's me ;)

Upp till toppen
Annons: