Annons:
Etikettköp-sälj
Läst 939 ggr
kyrkeliden
2/28/16, 6:33 PM

(S) Kyrkeliden's Hydra

Har en unge kvar efter kullen mellan Gåva & Oskar som letar ett hem att kalla sitt eget. Hon bor just nu hos fodervärd, men tanken har från början varit att hon ska hitta ett eget hem.

Bild/Film på Hydra kan ni hitta på hennes fodervärds Insta,  https://www.instagram.com/rosa.gosa/ 

Kyrkeliden's Hydra
Viltgul, Hona - Hoppkorsning
Född: 2015-08-21

Hydra är väldigt trevlig i alla hantering. Bor just nu inne och verkar vara en sällskapssjuk tjej. Hydra är en av 8 ungar som föddes här hemma och var sedan några dagars ålder min klara favorit. Hon är vädurstypad även om ett öra  bestämt sig för att inte lägga sig. Men frågar ni mi älskar jag "flygplansvingar".

Hydra är tränad i hoppning (ej startad än). Hon kan, jodå det är inga problem med hoppningen men Fredrika beskriver henne som en donna med åsikter. Hydra är ingen kanin man "bara sätter ner och hon hoppar" utan det har krävts rejält med tålamod från Fredrikas sida, och kommer krävas.

Hydra passar dig som vill ha en underbar kompis i alla lägen. Vill du prova på att hoppa/eller om du redan hopptränar/tävlar ska du vara beredd på att Hydra kommer behöva tid. Med tid och tålamod tror jag säkert Hydra har potential, en oslipad diamant helt enkelt. Tror säkert hon skulle trivas ihop med annan kanin.

Mer om släkt, se kommentarer nedan.

Intresserad?
Maila till: kyrkelidens_kaniner@hotmail.com ev skriv pm på FB (Kyrkeliden's Hoppkaniner). Jag kollar inte här så ofta.

Finns i Stockholm. Transport brukar gå att lösa.

//Sandra Magnusson, Kyrkeliden's Hoppkaniner
sajtvärd på kaninhoppning iFokus

Annons:
kyrkeliden
2/28/16, 6:37 PM
#1

Pappa: Tallbackens sudoku
Kallas: Oskar

Oskar var svårklassad med  pinnar innan han slutade tävla. En kille som aldrig riktigt fick chansen att visa vad han gick för, men en duktig herre som med rätt förare inte hade några problem för svåren.

//Sandra Magnusson, Kyrkeliden's Hoppkaniner
sajtvärd på kaninhoppning iFokus

kyrkeliden
2/28/16, 6:42 PM
#2

Mamma: Kyrkeliden's Nästan Perfelt
Kallas: Gåva

Gåva är elitklassad i rak, krok och höjd. Hon är fortfarande ny i eliten då jag lagt fokus på andra individer i kaningården. Men Gåva har en massa potential och jag är otroligt spänd på att få se om hennes ungar får samma kapacitet som sin mor. Jag har redan sett Kyrkeliden's Lyra ute på banorna och  jag tror Hydra kan bli lika rolig som sin syster.

Film Gåva:

//Sandra Magnusson, Kyrkeliden's Hoppkaniner
sajtvärd på kaninhoppning iFokus

Upp till toppen
Annons: