Annons:
Etikettköp-sälj
Läst 561 ggr
josto_03
12/13/15, 8:22 AM

(K) Kaninunge med hoppstam

Hej! Jag söker nu en hankaninunge med hoppstam vars föräldrar har riktigt mycket fart i tassarna och en vilja att hoppa. Föräldrarna måste vara klassade till minst svårklass. Jag har haft kaniner i åtta år och är medlem i Stockholms kaninhoppare. Har vana av kaniner med mycket temperament men söker nu en hoppkanin med trevligt psyke. Bor i Sollentuna utanför Stockholm så gärna en kanin i närheten. Hör av dig om du har eller vet någon som har ungar med beskrivningen ovan. Mvh

Annons:
Kärlekens Hoppkaniner
12/17/15, 4:30 PM
#1

Jag har en planerad kull nu i vinter mellan Pilvikens Fjällhare och Möjligtvis Makalös. Jag tror på fartfyllda, högresta ungar med en stor glädje för hoppningen och en hel del studs under tassarna. Harkorsningar i roliga färger och med  hjärtat på rätt ställe! Mamman till ungarna är svår i krok och har två pinnar i medelsvår i rak. Pappan är medelsvår i båda banklasserna. Kullen kommer att finnas i Enköping utanför Stockholm, transport till Stockholm går att lösa! Mer info hittar du på min hemsida http://karlekenshk.weebly.com/makis.html

josto_03
12/17/15, 5:07 PM
#2

#1 Tack så mycket men har redan hittat en kull.

Upp till toppen
Annons: