Annons:
Etikettallmänt
Läst 663 ggr
Emma Toth
11/7/15, 10:24 AM

hopphona på foder/ planerad kull 2016?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! 

Just nu står det väldigt oklart om jag får lov att skaffa en till kanin till vår/sommar men jag lägger ut detta i alla fall (bara för att kolla hur populärt det är)… 

Jag har en blandis (hane) som jag hoppar med, han är ca 1,5 år nu och världens snällaste! Jag verkligen brinner för dethär med kaninhoppning och skulle gärna vilja gå vidare med det.  Totte som min kanin heter är ifrån en djurafär och är inte så rutinerad  inom hoppningen (lättklassad utan pinnar).  Därför skulle det vara kul att köpa/låna en kanin att tävla med. 

Mina föräldrar är i nuläget inte med på det som sagt, men skulle varit jätte snällt om ni skulle vilja skriva om ni har någon planerad hopp-kull till i sommar, eller kan tänka er att låna ut en rutinerad hopp-hona på foder under sommarlovet… 

Ett krav är att kaninen fungerar bra ihop med min kanin så de kan bo tillsammans och att kaninen finns någonstans i skåne! (tänker mest om man lånar ut på foder…)

Annons:
missan´s
11/9/15, 4:23 PM
#1

Går aldrig att garantera att kaninen kommer fungera tillsammans med din kanin, så du tänker på det.

Vänliga hälsningar Ellen GladStjärnor

Sashhi
11/10/15, 2:11 PM
#2

Är din hane kastrerad? Även om man skaffar en till kanin för att den ska bo tillsammans med en annan så måste man ha en extrabur i början medan kaninen bekantar sig med dig och ifall kaninerna inte funkar ihop. Inte alla kaniner som tycker om att ha kompisar heller för den delen :-) men lycka till med att hitta vad du söker!

Not your mom, not your milk.

Upp till toppen
Annons: