Annons:
Etikettallmänt
Läst 2002 ggr
Moalinn
2015-10-10 18:42

Tips på tävlingsnamn

Jag har nu under ett års tid velat fram och tillbaka med tävlingsnamn på min ena hoppkanin men det går inge vidare bra. Hon har inget uppfödarnamn och till vardags kallas hon Mila. De namn jag funderat på Six Feet Under The Stars Paint You Wings Dream Awake De namn på kaniner jag har sen tidigare Somewhere in neverland The reckless and the brave Övarps mister fluff Har ni några förslag? Tar tacksamt emot allt ni kan tänkas komma på haha, hon behöver ett tävlingsnamn! (Ska försöka lägga in en bild i kommentarerna)

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Annons:
Moalinn
2015-10-10 18:45
#1

Lyckas inte lägga in någon bild men här är en länk till en bild! https://instagram.com/p/vg_QR9Imty/

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

RebeccaG
2015-10-13 14:49
#2

Hon kallas Mila. Sååå…. Make me a star?

Behandla andra såsom du själv vill bli behandlad
Mina kaninselar m.m. | Min blogg | Min uppfödning 
| Youtube

Zofie
2015-10-13 18:27
#3

Mission Completed

Kosmos Kaniner - Harar för avel, hopp & kel

Sajtvärd på Harkaniner Ifokus 

Moalinn
2015-10-25 20:53
#4

#2 Make Me a Star skulle kunna fungera, då hon är min lilla stjärna men får nog fundera vidare på det där.

#3 Hon är en mission incomplete haha, så passar tyvärr inte!

Tack! 😃

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

iWontBite
2015-10-27 11:35
#5

Tja du, Momentarily in Lucid Action?  Men för att inte fastna på smeknamn, haha, jag tycker alltid man ska lyssna på musik och hitta något bra citat :P Six Feet Under the Stars tyckte jag var fint

//Päpple Holstwiik
Hoppípollas Hoppkaniner
Registrerad i SKHRF sedan 2015

Moalinn
2017-03-04 14:21
#6

Jag har fortfarande inte hittat något passande tävlingsnamn förrän igår när jag satt och googlade på "fina" engelska ord. Ramlade över ordet "Serendipity" som betyder typ "Ödets lyckokast" och tyckte att just ödets lyckokast var riktigt fint. Har hört att man inte får ha namn som potentiellt sätt skulle kunna vara ett uppfödarnamn (om det inte är registrerat), vet inte om detta är sant men tror ni "ödets" skulle kunna fungera? Vet inte heller om jag har hört namnet innan på någon kanin. Fastnade så för namnet, hade passat bra på henne också. 😊

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Annons:
Upp till toppen
Annons: