Annons:
Etikettallmänt
Läst 661 ggr
semo02
8/23/15, 5:58 PM

Registrerings nummer?

Jag har PRESIC blivit medlem i Dalarnas kaninhoppare. Är väldigt ny på det här med att tävla i kaninhoppning och undrar om någon vill ge mig en bra förklaring på hur skuttli fungerar 😄 När man registrerar en kanin på skuttli, så ska man fylla i registrerings nummer… Vad menas med det? Min kaniner är inte registrerade i något. Och så har jag inget medlems nummer. Ska jag kräva det från klubben? Har hyfsat många frågor 😁 Men vill så gärna börja tävla 😊 Tack på förhand! Mvh Selma

Annons:
[RC1393]
8/23/15, 10:02 PM
#1

Medlemsnumret hittar du på baksidan av rikshoppet om du har hunnit få ett nummer? Annars kan du höra med medlemsansvariga i klubben. Är dina kaniner inte registrerade ännu så skriver du "nyreg" och när kaninen är inlagd i skuttli kan du registrera den. Det kostar 40 kr (10 kr för registreringen + 30 kr för tävlingsbok) och måste göras innan första start.

Evelina!
8/23/15, 11:09 PM
#2

#1 Ett förtydligande: Miniklassen får du starta i utan registrerade kaniner och du behöver inte ha fått registreringsnumren för att kunna anmäla kaninerna till tävling, utan det räcker med att du mejlat klubbens registreringsansvarige kaninens uppgifter och att du betalt registreringsavgiften.

Fungerar det inte att skriva "Nyreg" så fungerar det att skriva "S-0000". Vet att folk haft problem med att Skuttli ej vill godkänna "Nyreg" när man lägger in kaniner i Skuttli.

/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning

kyrkeliden
9/1/15, 5:53 PM
#3

Man kan regga kaninen innan den är inlagd i Skuttli också. Kolla med din klubb hur de vill ha in registreringen. En del klubbar vill man använder funktionen "registrera kanin" i Skuttli, andra klubbar vill ha dem via mail.

//Sandra Magnusson, Kyrkeliden's Hoppkaniner
sajtvärd på kaninhoppning iFokus

lovemysack
9/1/15, 10:49 PM
#4

Hej! Jag är registreringsansvarig i dala kaninhoppares klubb! Om du har frågor kan du gärna komma till mig och fråga :)

Uppfödare av Hoppkaniner i Dalarna :)
Läs mer på min hemsida.
Lundens Hoppkaniner.

Upp till toppen
Annons: