Annons:
Etikettköp-sälj
Läst 1091 ggr
Mickis1994
7/15/15, 10:34 PM

(S) Midgårdsolens Scilla

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har inte helt bestämt mig hur jag ska göra med Cia. Velar mellan att ha kvar henne och sälja henne. Därför kikar jag på vilket intresse som finns för henne.

Hon är revirtänkande både i bur och hage. Hon kräver därför en ägare som kan hantera sådana kaniner för hanterar man henne fel kan hon lätt bli sur och är inte sen med att göra utfall. 

Cia har gjort fina lopp i medelsvåren då hinderna är inga problem. Hon har fart och kraft i tassarna men när hon börjar tänka / känna sig osäker svänger hon ut. 

Hon är med andra ord varken en nybörjarkanin eller kelkanin. Men jag tror att med rätt förare kan hon gå långt. 

Midgårdssolens Scilla ”Cia” 
Kastrerad Hona
Isabella brokad, Ca 2,2 Kg
Född 19 Juli 2014
Medelsvårklassad i båda bangrenarna

Pris: Enligt överenskommelse  

Mejla michaela.glansk@gmail.com eller skriv här / PM

Mvh Michaela Glansk.
Riverruns Hoppkaniner, uppfödning av hoppkorsningar. 

Annons:
HunterLily
7/17/15, 11:02 AM
#1

vart bor du?

Kaninhoppning

Mickis1994
7/17/15, 11:12 AM
#2

Jag bor i Täby/Stockholm men transportburar alltid lösa sig.

Mvh Michaela Glansk.
Riverruns Hoppkaniner, uppfödning av hoppkorsningar. 

[ReptiPinn]
7/26/15, 2:33 PM
#3

hej

HunterLily
12/11/15, 8:58 PM
#4

Hej! Är hon kvar hon värkar väldigt intressant                                                                                 så jag skulle kanske vara intresserad.                                                                                                             Men då så skulle hon få vara kel kanin hemma och mysa.                                                               Hon hade ju så klart fått tränat hemma lite hoppning men inte ut på stora                             hopp tävlingar.                                                                                                                                                                      Jag kommer höra av mig om jag är intresserad. Mvh Leona

Kaninhoppning

Mickis1994
12/11/15, 9:04 PM
#5

Såld sendan flera månader tillbaka tyvärr.

Mvh Michaela Glansk.
Riverruns Hoppkaniner, uppfödning av hoppkorsningar. 

Upp till toppen
Annons: