Annons:
Etiketthinder-selar-andra-tillbehör
Läst 1359 ggr
[kaninkul]
6/29/15, 6:49 PM

Funderar på att börja sälja märlor

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vi är två tjejer som funderar på att börja sälja märlor, däremot är det ju inte helt spikat då vi först vill veta om det ens finns intresse för det.

Då vi tycker att vissa märlor på marknaden är lite dyra så vill vi satsa på ett billigare alternativ, så vi frågar er. Hur mycket hade ni velat ge för t.ex 20 märlor?

Våra märlor funkar utmärkt till hinderna, men dock är de lite tunnare än '"vanliga". (Bifogar bild) 

Tack på förhand =)

Annons:
aliiciaj
6/29/15, 10:49 PM
#1

Jag skulle vara intresserad beroende på priset. Tror libra artic tar 3 kr per märla, så kanske 2 kr per märla. När kan man börja beställa? :)

[kaninkul]
6/30/15, 12:18 PM
#2

#1 tack! Det är öppet för beställningar nu. Däremot är det ganska lång kö (fick mycket beställningar via Instagram igår) Sen listade vi ut lite priser så de blev en märla för 1,50. I paketpris blir det t.ex 20 för 35 kr och 30 för 45 kr osv. Mer info finns på hemsidan bastorpmarlan.weebly.com

crystalguurl
7/1/15, 12:00 PM
#3

Är nog intresserad! Måste bara fixa virke så jag kan bygga egna hinder.. Hur mycket kostar frakten?


[kaninkul]
7/1/15, 2:49 PM
#4

#3 har tyvärr inte kollat upp frakten än. Men ska absolut göra det när jag är hemma igen. (Är bortrest) Bor man i Skåne/Malmö finns de även möjlighet att hämta upp dem.

Katniss
7/1/15, 3:21 PM
#5

#4 Var finns du? I Malmö då eller?

R.I.P. Anton 💔

Zindra98
7/1/15, 4:33 PM
#6

En fråga, är märlorna spetsiga i ändrna så man kan spika i dem eller måste man borra hål och trycka in dem, ev limma fast?

Annons:
[kaninkul]
7/1/15, 11:18 PM
#7

#5 Ja, jag finns i Malmö. #6 märlorna går att hamra in men skulle rekommendera att borra (och sen för allra bästa resultat limma) :)

[kaninkul]
7/31/15, 8:06 PM
#8

Nu är det okej att börja köpa märlor! 10 st för 20 kr. Vid köp av mer än 10 paket får man 1 paket på köpet. :)

Moalinn
7/31/15, 10:50 PM
#9

Är de böjda? Liksom så att pinnen inte åker ner, så som de är på bilden.Vet inte hur jag ska förklara böjda men hoppas du förstår vad jag menar haha! 😂

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

[kaninkul]
8/1/15, 2:55 PM
#10

#9 Jo de är böjda! Vi har försökt hitta olika slags "böjningar", och nu har vi hittat en som är stabil och håller uppe bommen samtidigt som de med lätthet kan rivas om de skulle vara så. :)

[kaninkul]
8/1/15, 2:56 PM
#11

#9 Jo de är böjda! Vi har försökt hitta olika slags "böjningar", och nu har vi hittat en som är stabil och håller uppe bommen samtidigt som de med lätthet kan rivas om de skulle vara så. :)

Moalinn
8/1/15, 9:50 PM
#12

Superbra, då kanske jag lägger en beställning inom en väldigt snar framtid!

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

[kaninkul]
8/2/15, 6:19 PM
#13

#12 Du är välkommen! :)

Annons:
UniQz
8/10/15, 1:58 PM
#14

Vart beställer man? Vi mail/PMa här/hemsida osv?

Upp till toppen
Annons: