Annons:
Etikettallmänt
Läst 492 ggr
StrikensKaniner
5/5/15, 11:15 PM

(S) Kulldagbok Piggelin & Wille

Den 6 april fick Smilla 6 små galna bebisar :) Ungarna är nu 1 månad gamla och vill hitta ett hem att komma till den 6 juni. Smilla är en blandras som är hur snäll som helst och sköter ungarna på ett fantastiskt sätt hon är klassad i lätt och efter denna kullen kommer hoppningen bli nummer ett med henne. Wille var klassade medelsvår och tränade hemma i svår, Wille finns tyvärr inte kvar efter en olycka sp jag själv kommer behålla en unge i kullen men har inte bestämt riktigt vem. Wille va jättesnäll och inte så haning men han gillade inte närkontakt med andra hanar, han hoppade fint och inte allt för snabb över hinderna. Ungarna är pigga och lekar mycket och springer runt i buren medans Smilla tar en tupplur från allt liv :) Jag ser helst att ungarna kommer först och främst till ett hem där de får hoppa då jag vill ha avkommor från Wille som visar sig på banorna. Ungarna är döpta efter Kallblodiga travare och kommer kosta 500kr, det medföljer härstamningsbevis och övergångsfoder och även livslång support. för mer info/frågor pm:a eller skriv här nedan. Ungarna finns i Göteborg. Jag vågar inte fast ställa könet ännu då dom är väldigt livliga och det är svårt att kolla på dom.

Med vänlig hälsning

Annons:
StrikensKaniner
5/5/15, 11:35 PM
#1

Bilder kommer i morgon :) det finns 5 honor och 1 hane kommer kolla könet extra innan köp! det finns normalpälsade och med lejonman :)

StrikensKaniner
5/7/15, 12:50 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3
#2

Månprinsen .AM. (Hane) Vinjänta (hona) Steggjänta (hona) Månskära (hona) tummelisa (hona) Järvsö Anna (hona)

Upp till toppen
Annons: