Annons:
Etikettköp-sälj
Läst 656 ggr
emistfield
3/4/15, 7:51 AM

Hoppuppfödare

Funderar på att köpa en till kanin. Kan ni tipsa om någon uppfödare, bor i norra sverige så bra om det är i norra sverige. Stockholm går bra! :)

Sajtvärd för StarStable och Dvärgkaniner Ifokus

MVH, Esmeralda Glad

Annons:
Mickis1994
3/4/15, 10:57 AM
#1

Jag finns i Stockholm och ska ha en kull i höst (paras i augusti). Annars kan du kika in på skhrf.com -> medlemmar -> gårdsnamn och där finns en lista på registrerade gårdar inom SKHRF. Vet dock inte hur uppdaterad den listan är men det är absolut något att utgå ifrån. 🙂

Mvh Michaela Glansk.
Riverruns Hoppkaniner, uppfödning av hoppkorsningar. 

Henni-Chan
3/4/15, 5:36 PM
#2

Du kan kolla klubbarna som ligger i områderna, STKH, 08KT, HÄKH, ACKH, ÅKH & BDKH.

De flesta klubbarna har gårdsnamnssidor, där många uppfödare med hemsidor ligger uppe. SKHRFs forum är ett bra alternativ som Michaela säger. Men tyvärr lägger inte så många upp annonser där längre. Facebookgrupper som hoppkaninner brukar vara ett bra alternativ 🙂

Hendrike "Pinkku" Palm 

Miss Pinky's Hoppkaniner ~

Reg. gårdsnamn i SKHRF

Alvaelida
3/5/15, 8:29 AM
#3

Hej! Jag finns också i Stockholm! Kommer få mycket kaninungar om ca 1,5 vecka! Hoppuppfödda såklart ;) Läs mer på min hemsida ifall du vill! www.elidaskaniner.weebly.com

fossingen
3/9/15, 5:37 PM
#4

Var i norra sverige?


StrikensKaniner
3/9/15, 6:54 PM
#5

Jag finns i Göteborg och har två kullar Leveransklara den 2 april, transport går att lösa :)

Upp till toppen
Annons: