Annons:
Etiketttävling-resultat
Läst 1968 ggr
Petslife
2/27/15, 10:54 AM

Intresse koll! - starta SMKH igen!

Hej! Jag undrar om det skulle finnas några intresserade av att starta upp Smålands kaninhoppare igen ?! Själv har jag pratat med en där ifrån, och om intresset finns så kan klubben tänka sig starta upp igen. Jag vet inte ifall alla som suttit med i styrelsen kommer vara kvar, så därför frågar jag er, ifall ni skulle vara intresserade av att sitta i styrelsen. man ska kunna ta sig till alla tävlingar/träningar, vara minst 17/18år, vi behöver minst vara 8 personer ska sitta i styrelsen, men som jag sa det finns nog folk som har haft smkh som kan tänka sig sitta kvar i styrelsen. Om intresset finns kontakta gärna mig då :) (Mail: kaninkompisar@gmail.com, skriv även då vilket du skulle kunna tänka dig vara, Ordförande, Sekreterare, kassör, Ledamot eller Suppleant) Om nu smkh startar upp igen så behöver vi ju också medlemmar, om just du skulle vara intresserad av att skaffa vänner med samma intresse o ha kul med din kanin, kontakta mig eller skriv i kommentarerna :) Mvh

Annons:
kyrkeliden
2/27/15, 6:25 PM
#1

Nu bor jag själv inte i närheten men hoppas verkligen att folk vill detta :D Småland är ju ett väldigt stort område och klubben är saknad, särskilt när man bodde söderut så var det alltid kul med fler tävlingar!

Go for it!

//Sandra Magnusson, Kyrkeliden's Hoppkaniner
sajtvärd på kaninhoppning iFokus

Mickis1994
2/27/15, 6:41 PM
#2

Håller med #1 + desto fler tävlingar desto roligare. Själv skulle jag gärna se att klubben startade igen. 👍

Mvh Michaela Glansk.
Riverruns Hoppkaniner, uppfödning av hoppkorsningar. 

missan´s
3/6/15, 5:21 PM
#3

Jag bor i småland och skulle gärna se att klubben startade igen! Har funderat mycket på att skaffa en liten hoppetoss men om det inte finns någon hoppklubb är det ju inte så stor mening med det.. Har tyvärr inte möjlighet att vara med och starta den…

Vänliga hälsningar Ellen GladStjärnor

missan´s
8/28/15, 7:21 AM
#4

Putt! 

Kommer skaffa en hoppkanin till våren så jag skulle verkligen bli superglad om SMKH kunde starta upp igen!

Vänliga hälsningar Ellen GladStjärnor

sfut
8/30/15, 10:02 PM
#5

#4 Jag bor i Uppsala så kan tyvärr inte hjälpa till med Smkh men om den inte kommer igång så kan du ju alltid gå med i någon annan klubb även om den ligger lite längre bort. Louise Andersson i Västra Götalands kaninhoppare bor i Jönköping. Sen har du ju Kalmars Kaninhoppare och Östergötlands kaninhoppare :)

Det är svårt att ge bort vänlighet.
Den kommer hela tiden tillbaka till dig.

www.hoppfullt.blogg.se

missan´s
8/31/15, 8:25 AM
#6

#5 Jo jag funderar på att börja i KOKH, men skulle ändå vara det bästa om SMKH startade upp igen, då det blivit närmare för mig :)

Vänliga hälsningar Ellen GladStjärnor

Annons:
kaningegge
8/31/15, 5:16 PM
#7

Ja! Det vore superkul för oss som bor i Småland att det kommer en till klubb! Dock kan jag inte vara med i styrelsen :(

Anoki
9/1/15, 3:28 PM
#8

Vore kul om SMKH startade upp igen. Var absolut den roligaste klubben att besöka och vet att många utanförklubbare skulle hjälpa till för att iaf få tävlingar att rulla på bra. :)

Happy-Bunny
9/1/15, 3:37 PM
#9

Är Medlem i kokh men skulle ändå vara sjukt kul ifall smkh startade igen :) Alltid kul att få åka runt på tävlingar på andra ställen än just bara i Kalmar ;) Men en fråga då. Om jag nu då är medlem i kokh, kostar det lika mycket som att tävla i RN av deras tävlingar isf som smkh? Även om man bara är medlem i kokh?

kyrkeliden
9/2/15, 12:29 AM
#10

#9 När du blev medlem i KoKH blev du automatiskt medlem i SKHRF och får därför tävla på alla klubbar som är anslutna till SKHRF. Startavgiften kan skilja sig lite mellan klubbar, men det rör sig om 20-25:- /start beroende på klubb.

//Sandra Magnusson, Kyrkeliden's Hoppkaniner
sajtvärd på kaninhoppning iFokus

Happy-Bunny
9/2/15, 12:43 PM
#11

#20 okej tack för svaret :)

iWontBite
9/2/15, 3:21 PM
#12

Hade varit jättekul om Smålands startade upp igen, men det är klart att det kräver ett stort engagemang från de som faktiskt skulle vara en del av klubben ^^ Jag hoppas ni får ihop det!

//Päpple Holstwiik
Hoppípollas Hoppkaniner
Registrerad i SKHRF sedan 2015

Ravynsfair
9/3/15, 11:11 AM
#13

Hade jag bott kvar i Småland så hade jag kunnat ställa upp och vara med i styrelsen trots att jag inte tävlat de senaste 3-4åren. 
Har ett par äldre hoppkaniner kvar men tävlingsintresset är dött av olika anledningar, hade dock inte haft något emot med att ställa upp för klubben ändå.

Vänliga hälsningar Sanna. 
Medarbetare på Blandrashundar, HBT & Socialt stöd.ifokus Sol

Annons:
Upp till toppen
Annons: