Annons:
Etikettköp-sälj
Läst 573 ggr
Elsa250
2015-01-26 18:41

(S) Spicas Tequila Star

e: Snöflingans Magnum Temptation    u: Mangolds Mashmallow

Kallas: Meya

Född: 16/8-14

Färg: Svartbrokad

Meya är en väldigt vacker tös, hon är lagom slank i kroppen med kraftiga bakben som jag tror lämpar sig riktigt bra för hoppningen. Hon är dessutom väldigt snabb så jag tror att hon kan bli en väldigt duktig hoppkanin.  Hon är väldigt trevlig och vill alltid vara till lags. Att mysa är någonting hon älskar! 

Tyvärr är hon lite nervös av sig men det tror jag säkert kan gå att få till om man lägger ned tid på henne. Jag har låtit henne bo inne över vintern fast jag egentligen inte har plats då jag ville försöka få bort hennes nervöshet.  Jag har kommit en bra bit på vägen men jag ser helst att hon får fortsätta bo inne då jag tror att det är lättare att få bort hela hennes nervöshet då.

Anledningen till att jag lägger ut denna annons är att hon inte kan fortsätta bo inne hos mig då jag egentligen aldrig haft plats, så jag tror att hon kan få det bättre hos någon annan.

Hon är en enmanskanin och har bara inte hittat sin rätta ägare än, men när hon gjort det tror jag att hon kan bli en vän för livet!

Jag är väldigt noga med vart hon hamnar och säljer helst inte till personer med (vad jag anser är) för många kaniner då jag vill att hon ska få mycket tid. 

Maila eller PM:a vid intresse.

Mail: pumbalove10@gmail.com

300:-

~Don´t judge me, i was born to be AWESOME, not perfect~

Annons:
Elsa250
2015-01-26 18:47
#1

~Don´t judge me, i was born to be AWESOME, not perfect~

Upp till toppen
Annons: