Annons:
Etikettköp-sälj
Läst 627 ggr
fuzzie
2014-12-22 20:08

(S) 2 våningsbur ^^

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 6
Förhandsgranskning av bild 2 av 6
Förhandsgranskning av bild 3 av 6
Förhandsgranskning av bild 4 av 6
Förhandsgranskning av bild 5 av 6
Förhandsgranskning av bild 6 av 6

Hejsan! 

Då min lilla älskling tyvärr gått bort och jag inte har några tankar på att skaffa mig någon ny liten luddboll, så har jag valt att sälja den buren som hon bott i. Jag tycker att den har funkat superbra och den har många bra funktioner. Glad 

Buren är endast 4 månader gammal och är faktiskt mycket fräsch. Det finns bara ett par tuggmärken på den övre gallerdörren och den som vill kan få se bild på detta. 

Den är ju som sagt i två våningar med möjlighet att fälla ner en lucka som gör att den får två fack istället för att vara "öppen" om man hellre vill det och detta gör ju att det går att ha en kanin per våning. Den har även en liten lucka på ena kortsidan på den nedre våningen som går att öppna så att kaninen/kaninerna kan skutta fritt utanför buren. Så den som vill kan med lätthet skruva fast en hage eller liknande runt om buren som de kan få skutta i (men kom ihåg att alltid ha uppsyn över din lilla vän). 

På insidan finns det en bodel på varje våning, men dessa kan med lätthet plockas bort ifall man vill att en av våningarna skall vara helt öppen. Jag tycker att detta är ett stort + faktiskt. Det finns även en "rullgardin" på varje gallerdel som går att fälla ner om det tex. regnar/snöar/blåser hård vind. Samt att man har möjlighet att dra ut bottnarna för att förenkla byta av strö. Glad 

Måtten är 120x65x114 om jag inte minns helt fel Förlägen 
(buren är nu nedmonterad pga. flytt) 

Jag har valt att sätta priset på 1400 kr och då ingår även en höhäck och en grönsakshållare. Glad 

För den som är intresserad av denna bur så finns det faktiskt transportmöjlighet mellan Kramfors-Falun under mellandagarna och vi åker då förbi Härnösand, Sundsvall, Hudiksvall, Söderhamn och Gävle.

Mvh Anna 
fuzzieshamsteruppfödning
Föder upp vintervita dvärgar ^^

Annons:
Kanin Love
2014-12-24 13:39
#1

Mycket fin bur men kostar lite mycket.

Upp till toppen
Annons: