Annons:
Etikettköp-sälj
Läst 773 ggr
lisastadig
8/11/14, 4:40 PM

(K) söker en äppelgrön atlas open

Söker en äppelgrön atlas open.Helst en atlas 20 open.

Skulle kunna tänka mig en turkos eller en rosa också :)

Annons:
[mommo 12]
8/11/14, 4:43 PM
#1

Har du inte redan frågat det får c.a två minuter sedan i en annan ny tråd? Inte så att jag ska vara dum och försöka trycka ner dig, om du känner så, men jag ser två på nya inlägg och ett på kanin så det kanske inte är sant? Jag bara undrade.

*~HamsterHamster~*
8/11/14, 5:02 PM
#2

#1 chansen att få svar och att fler personer ser det är större om man gör trådar på fler sidor. så länge man inte spamma fler trådar på en sida. är det okej. och så länge man har allvarliga trådar :D

mvh, HamsterHamster

Hela mitt liv går ut på djurskydd.

Northernlights KU
8/11/14, 5:49 PM
#3

#1 Det är helt tillåtet att starta "samma" tråd fast på olika sidor. Finns ju dem som bara är medlem på Kaninhoppning men inte på Kanin och tvärtom. Då är det ju bra att tråden/inlägget når till så många som möjligt, förutsatt att tråden är relevant till den sida det skrivs på 🙂

           Mvh Linda, Northernlights Kaninuppfödning
                     ~ Bloggen ~ Youtube-kanalen ~
Hjärta Bunnies are like potatochips - you can't have just one Hjärta

litenvovve
8/11/14, 5:55 PM
#4

Hos oss har Arken zoo rea på just äppelgröna atlas. I alla fall förra veckan! Kika där :)

Tjeja
8/11/14, 6:36 PM
#5

Vart är "hos oss" någonstans då? ingen stad i sverige som heter så vad jag vet…

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

lisastadig
8/11/14, 9:04 PM
#6

Okej ska kolla på Arken zoo. Men man kanske kan köpa en grön atlas transportbur och köpa en atlas open i en annan färg och byta själva 'överdelen' så man får en grön atlas open. Är det nån som vet om det funkar? :)

Annons:
PrinzeZz
8/11/14, 10:17 PM
#7

#6 det beror på, budgetvarianten fungerar det inte på då fästena framtill inte matchar, men det kan säkert gå att modifiera om man är lite pillig, jag har dock ingen aning om hur fästena på sidorna fungerar tillsammans.

Medarbetare på kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010 Måne 
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |

litenvovve
8/12/14, 6:55 PM
#8

#5, haha…jaså inte.. i södra skåne bor jag. spelar dock ingen roll enligt mig :) arken zoo finns i hela sverige så det är bara att ringa sitt närmsta arken zoo och kolla!

Tjeja
8/12/14, 10:55 PM
#9

#8 Ha ha.. Jo, de brukar ändå ha olika lokala erbjudanden emellanåt så ibland hjälper det inte att det är en kedja ö h t tyvärr. Vart ställe rear ut vad de har kvar av så att säga. såvida det inte är en kampanjvara förstås.. de är oftare rikstäckande i hela kedjan.

Men ja du har rätt man kan alltid ringa sin lokala butik och kolla!

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Melao
10/24/14, 2:27 PM
#10

#6 Det funkar finfint om båda är av nya modellen, jag har själv gjort så.  Du hittar atlasburar billigast på gnagarboden. Det tilkommer iofs viss frakt om du inte kan hämta själv.

Oho för att satsa det sista på mirakel!


Upp till toppen
Annons: