Annons:
Etikettot-övrigt-måste-skriva-av-mig
Läst 1047 ggr
Evelina!
2014-05-04 08:53

Prestationsångest

Har pga hög arbetsbelastning, köp av ny bostad, flyttplanering osv. låtit kaninerna, eller ja, framförallt hoppningen, falla i skymundan. Det är inte så att kaninerna inte blivit väl omhändertagna, utan det handlar mer om att jag inte hunnit tävla dem på länge och kommer heller inte att kunna göra i sommar så mycket då jag ska flytta, jobba massa extra och sådär. Nu känner jag viss prestationsångest för mina små, ser på FB kompisars kaniner plocka pinnar för fullt och det skär litegrann i hjärtat på mig att veta att mina kaniner inte kommer ha någon vettig chans till pinnplockeri förrän i slutet på sommaren. Vet inte riktigt varför jag skriver den här tråden, men det skulle kännas bra med lite input från någon annan än att jag själv bara sitter och målar f-n på väggen. Tack på förhand!

/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning

Annons:
Anoki
2014-05-04 09:16
#1

Du kan låta någon annan tävla dom, så att dom endå får komma iväg lite. :)

Evelina!
2014-05-04 09:26
#2

#1 Jo, det skulle jag, men bor lite tokigt till, så har svårt för att få någon att ta med dem liksom…

/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning

Claranordquist
2014-05-04 10:10
#3

Var bor du? :)

Clara Nordquist, 08 kaninhopparteam Hjärta

Evelina!
2014-05-04 10:13
#4

#3 Mitt i centrala Sthlm, svårt att ta sig hit/härifrån med bil vilket är att föredra om man ska ta med många kaniner. Men är det någon som känner sig manad att tävla dem så varsågod! Har blandad kompott alltifrån debutanter till svårklassade kaniner.

/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning

Andreag00
2014-05-04 15:12
#5

jag skulle gärna kunna tävla dom eftersom vi åker igenom stockolm till alla stockholms tävlingar :)

Wille, Puffe, Doris 

Upp till toppen
Annons: