2000:- är en lite tajt budget om du vill ha en systemkamera, hade jag varit du hade jag letat lite efter bättre begagnade istället för et sprillans ny.
#5 Jag vill helst ha en kompaktkamera, men system går också bra. Men är faktiskt ute efter kompakt i första hand. Har sett endel kompaktkameror för ca 1700- 2000 kr som tar 10 bilder/s. Hyfsat pris?
#9 Gillar powershot serien grovt. Har haft 2 stycken sen förr.
Dock har jag en samsung nu, insåg just att den kunde ta 5 bilder/sek och oändligt sålänge man håller in slutarknappen Saken är den att jag ändå behöver en ny eftersom jag har tappat den i golvet otal ggr så den fastnar efter 15 sek när jag ska filma.
Man får tänka på att när kameror har "superduperspecial"-seriebildtagning så har de allt som oftast försämrat kvalitén enormt på varje bild. Sen kan man undra om de skrivit fel med 60?
#14 Jag brukar kolla upp på youtube, reviews osv innan jag köper en ny kamera. Men nu har jag fått en del bra tips och även hittat flera att jämföra med. :)
Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.