Annons:
Etikettbild-film
Läst 1032 ggr
Henni-Chan
2013-11-18 21:37

Senaste tävlingen?

Varför inte skapa en tråd där man lägger ut filmer på hur det gått på senaste tävlingen? Jag älskar att titta på hoppande kaniner och deras olika hoppstilar!

Kan vara intressant att titta på andra för man kanske lär sig något som man kan använda till sig själv och ens egna kaniner 🙂

Hendrike "Pinkku" Palm 

Miss Pinky's Hoppkaniner ~

Reg. gårdsnamn i SKHRF

Annons:
Henni-Chan
2013-11-18 22:16
#1

Här hoppar jag med mina Zuki (Vintervittra) i rak elit. Det var taskigt underlag men hon fixade det fint. Domarna verkade ha en skrattchock. Säkert något jag gjorde men det bjuder jag på 😉

Hendrike "Pinkku" Palm 

Miss Pinky's Hoppkaniner ~

Reg. gårdsnamn i SKHRF

[vigge_]
2013-11-19 22:59
#2

Senaste tävlingen var den bästa tävlingen någonsin! :) Den var i ULKH och var den första tävlingen som jag tävlade i en annan klubb än STKH :) Snö gick ENDAST på 2 små fel i grunden. Hon rev vattengraven pch mittenbommen i trean (hur går det?). Är i vilket fall jättenöjd med hennes presentation :D. Förut har hon typ alltid gått på 5-8 fel. Ahahah.

kyrkeliden
2013-11-19 23:23
#3

#1 hahahah! för er som undrar: "Kaninhoppning e på blodigt allvar". Hahah!

Jag o Jozze träffas alldeles för sällan så brukar sluta i sådana här attacker! XD Du vet, äntligen möts två Skåningar i fjollträsk och kan då äntligen snacka normalt, hehe!

//Sandra Magnusson, Kyrkeliden's Hoppkaniner
sajtvärd på kaninhoppning iFokus

Henni-Chan
2013-11-19 23:46
#4

#3 - Tur för er att det var jag som hoppade när attacken var som värst hihi

Hendrike "Pinkku" Palm 

Miss Pinky's Hoppkaniner ~

Reg. gårdsnamn i SKHRF

Anoki
2013-11-20 17:21
#5

I lördags tävlade jag hos trestad, gick jättebra! :)

Lilla dvärgharen Opal gick på ett fel i lätten.

Djuraffärskaninen (hehe) gick på 1 fel i åde lätten och kroken, i krok tog hon sista pinnen till msv, så lite extra roligt!

Och så min tonårsgrabb fjantade inte jättemycket, men fjantade. Han gick på 2 fel, fast egentligen 1 fel, men aja what ever ^^ Tyvärr ingen pinne, men har 3 chanser kvar innan Kista, hade varit kul att komma dit o tävla, bara för att testa liksom.

Tävlade även en kompis kanin och tog hennes andra pinne i rak, malliga som vi är haha :)

Henni-Chan
2013-11-20 18:48
#6

#5 - Kul med fler dvärgharar som tävlar 🙂

Hendrike "Pinkku" Palm 

Miss Pinky's Hoppkaniner ~

Reg. gårdsnamn i SKHRF

Annons:
Henni-Chan
2013-11-27 00:38
#7

Här kommer en film på en av mina kaniner som jag tävlade med så sent som i söndags. Hon gjorde två kaninlopp och kom utanför placering. Men jag är så nöjd! 😉

Hendrike "Pinkku" Palm 

Miss Pinky's Hoppkaniner ~

Reg. gårdsnamn i SKHRF

Upp till toppen
Annons: