Annons:
Etikettköp-sälj
Läst 992 ggr
Emma och Totte
2017-06-13 18:30

Hoppkanin och sällskapskanin söker nytt hem

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3

(S) Två underbara kaniner söker nytt hem

Då intresset svalnat och jag inte tycker de får den uppmärksamheten de förtjänar söker mina två kaniner nytt hem. Vill helst att de får bo kvar tillsammans men inget krav. Båda är vaccinerade mot pesten, gulsot och båda typerna av RVHD. 
Önskar hem där de stortrivs och får mycket tid! Säljer inte till barnfamilj!
Detta beslut har varit extremt svårt för mig att ta, men det är för kaninernas bästa. Därför säljer jag dem bara om hemmet känns 100% rätt.
Fler bilder och videor kan skickas vid intresse, finns även på instagram @zapfires

Andra tillbehör ingår/finns att köpa, så som skålar, selar, bur, kompostgaller, leksaker, vattenflaskor, atlas 20 transporter, hinder….

Gullvikens Spring (Vilja)
Vilja är en viltgråbrokad hoppkorsning på 1 år. Hon är klassad medelsvår i båda klasserna och har mycket kapacitet och fart! Tror absolut att hon kan komma riktigt långt inom hoppning.
Krav är att hon får fortsätta med hoppningen och tävla aktivt utan att slita ut henne. Måste motioneras och ha tillgång till att springa och röra på sig dagligen.

Kung fu Panda (Totte)
Totte är en kastrerad holländartecknad hermelinblandras på 3 år. Totte är den mest sociala och hjärtfyllda kaninen du kan hitta med enormt mycket personlighet! Ingen direkt kelkanin (sprattlig när man lyfter honom) eller hoppkanin, men världens snällaste! Han har startat i hoppning och har 2 pinnar i rak lätt. Med tanke på hans storlek räcker det att han får hoppa lite då och då så länge han själv tycker det är roligt. 
Vill att han ska få bo på stort område (tex lös inomhus eller i stor hage) alltså inte i någon liten bur… Vill att han ska bo med en annan kanin så han inte blir ensam, då han som sagt är mycket social.

Kaninbur 2-fack
2-facks kaninbur byggd av pallkragar med möjlighet att öppna/stänga mellan våningarna. Varje fack är 120x80x60 och har hus/sitthylla. Bra material på buren (takpapp, målarfärg mm) dock en aning sliten och gnagd på, men inget som syns utifrån eller påverkar funktionen. Tjock gummimatta i botten som går upp en bit på kanterna för att enklare städa eller hålla rent (ganska gnagd på tyvärr). Höhäck och toaletter ingår. Den väger en hel del!

Finns utanför Malmö

INTE FÖRST TILL KVARN, UTAN HEMMET ÄR AVGÖRANDE!

Maila emma.toth@live.se vid intresse :)

Annons:
Upp till toppen
Annons: