Annons:
Etikettträning-tips-råd
Läst 1225 ggr
CamillaS
6/5/17, 12:08 PM

Hur hopptränar ni som bor i lägenhet?

Ni som bor i hus har ju väldigt lätt, bara att ställa upp några hinder på tomten och träna, klart!
Men vi som bor i lägenhet och bara har allmänna gräsmattor till förfogande, kanske med massa barnfamiljer och människor nära inpå hela tiden, hur gör ni?
För att göra det ännu svårare så säger jag er som inte känner någon som bor i hus dit ni kan ta er kanin för att träna på deras tomt.

Ställer ni upp era hinder på endå på gräsmattan utanför lägenheten, eller försöker ni träna inomhus istället?
Eller åker ni iväg och tränar på t.ex träningskurser?

Annons:
CamillaS
6/11/17, 9:23 PM
#1

Ingen som kanl svara hur ni gör? :) Eller finns det ingen som hopptränar som bor på sättet jag beskriver?😃

blåros
7/1/18, 6:37 AM
#2

Gammal tråd, men jag svarar ändå :) Jag sätter upp mitt på dem gemensamma ytor som finns :)

KaninCupcake
7/3/18, 2:04 PM
#3

Själv bor jag i hus, så jag har ingen erfarenhet av detta. Men har sett personer som tränat i källaren eller förråd (vad man nu ska kalla det). Annars kanske man har tur kanske kan hitta något kaninvänligt ställe nära sitt boende, men det kan var lite jobbigt (vet själv hur jobbigt det är att gå och konka på hinder). 

Lycka till i alla fall!

Kolla in kaninernas sociala!

Instagram: _chocolate_bunnies_

Youtube: Polly, Plopp & Company

Upp till toppen
Annons: