2017-04-29 22:09 #0 av: Smilla Kanin

Hallojsan!

För dryga en månad sedan flyttade lilla Zoey, Björklövets Anything but Ordinary hit. Vi har precis börjat vår utveckling, då hon är precis fyllda 3 månader. Numera är hon iofs 3,5 månad, men vi har precis startat upp vår "karriär".

Zoey är världens underbaraste lilla busunge. Har aldrig stött på en så rolig kanin, en sådan härlig personlighet, inte svårt för någonting och lyssnar otroligt bra på mig. Bara jag som kan lyfta henne, vet dock inte om det är något att vara särskilt stolt över men,men. Hur som så har vi fått ett väldigt bra band!

Så jag tänkte att vi skulle starta en utvecklingstråd även för Zoey. Alltid kul att kolla tillbaka ju!

Vi har precis börjat lära oss gå i sele och det går utan anmärkningar. Lyssnar superbra på mig. Vi håller fortfarande på att lalla runt och kommer börja med att gå lite försiktigt dit jag vill så småningom, när jag känner att jag kan lyfta upp henne utan problem. Hon blir så ivrig så vill gärna träna bort det innan hon blir större och innan vi ger oss på nya saker :)