Annons:
Etikettköp-sälj
Läst 604 ggr
[Engstrandjennipher]
7/14/16, 12:23 AM

(SÖ) Chanel söker kompis

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan!
Tyvärr måste återigen söka efter en kaninunge som sällskap till min lilla Chanel som anlände idag. C köptes som sällskap till min vuxna hona vilket visade sig inte funka.

Vi är en familj på två stycken (jag 16 år och mamma 50 år) där båda älskar djur. Har fött upp kaniner för några år sedan och är väldigt kunnig. Vi bor i en villa utanför stan med stor trädgård och massa yta för kaninerna. Chanel bor idag i en innebur på 120x55x55 med massvis av inredning. Tanken är att när hon blir äldre så ska hon få flytta ut till en stor nästan ny tvåvåningsbur med tillhörande hage på 10 m i omkrets. Erbjuder pellets, fritillgång på hö o vatten. Massvis av leksaker och godis i måttliga mängder. Massvis av kel och gos samt att dom får gå fritt i huset under uppsikt. Dom kommer också få prova på kaninhoppning när tiden är inne.

Söker en honkanin av dom mindre raserna dock EJ hermelin och inga blandningar med den rasen i sig. Leveransklar under närmsta tiden och finnas i Södermanland med omnejd eller om vi kan mötas upp. Endast unge och hona är av intresse.

Kan garantera livslångt och aktivt hem.
MVH Jennipher

Annons:
Upp till toppen
Annons: