Annons:
Etikettköp-sälj
Läst 778 ggr
[Engstrandjennipher]
2016-07-14 00:20

(S) Kaninhona

Hejsan!
Under tråkiga omständigheter så letar jag ett nytt hem åt min blandrashona.

Drop down bonnie eller Bonnie som hon kallas är en 3 årig tjej som troligtvis är en korsning mellan DVV/hermelin/lejon. En otroligt söt tjej som älskar livet men har ett ganska så tråkigt humör. Jätte snäll i hennes hage när man inte ska ta i henne, hoppar gärna upp i knäet. Kan gå i koppel utan problem och är en väldigt duktig hoppare, något klumpig. Tyvärr så har hon fåtal gånger anfallit och morrat när man närmar sig. Jag fick idag också hem en ny kaninbebis som hon inte alls gillade och den lilla vill ha sällskap. Verkligen världens snällaste kanin om hon får vara med på sina egna villkor. Önskevärt är om hon skulle kunna få gå som sällskap åt någon annan kanin eftersom hon funkar jätte bra med vuxna kaniner.

Önskar att Bonnie hamnar hos någon vuxen person med god kaninvana och en eller flera vuxna honor/kastrerade hanar som hon kan få bo med. Van vid att bo både ute och inne.

Summan i sig spelar mig ingen roll utan jag vill att hon ska hamna hos rätt person med rätt förutsättningar att ta sig ann denna tjej. Hon betyder mycket för mig då jag varit med i hennes liv enda sedan hon dumpades av uppfödaren på djuraffär vid 5 veckors ålder. Tyvärr passar inte vi varandra och jag hoppas någon annan kan få glädje av henne.

Medföljer lite övergångshö, pellets, hennes favorit godisar och sele.

Vid seriöst intresse finns ganska nytagna bilder. 

MVH Jennipher och Drop down bonnie

Annons:
Djurgalen
2016-11-26 16:50
#1

Hej! Finns hon kvar? 🙂

Upp till toppen
Annons: