Annons:
Etikettbild-film
Läst 961 ggr
Moalinn
4/20/16, 11:13 PM

Är kaninhoppare intresserade av att köpa bilder?

Sitter och funderar. Finns det intresse av att köpa utskrifter och högupplösta bilder från hopptävlingar som kaninhoppare? Eller är det små, digitala bilder med logga som lockar mest, dessa är helt gratis såklart?

Jag tänker ju att det lätt kan skena iväg i priser beroende på hur många kaniner man har och hur många bilder fotografen har att erbjuda. Det är alltid lite konstigt att bara förstora några bilder. Eller är det inte ens av intresse i och med hur kaninsporten ser ut? Tänker att många har alldeles för många kaniner och är inte intresserad av förstoringar av andra skäl än det ekonomiska?

Jag som bara hoppar två kaniner skulle lätt kunna tänka mig att köpa utskrifter eller högupplösta bilder från en tävling jag är nöjd med, lite beroende på priser såklart, men det är jag.

Bara funderingar jag har och skulle vara intressant att se hur ni tänker. 🙂

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Annons:
eet
4/21/16, 7:38 AM
#1

Jag skulle vara intresserad! Jag har fyra, men skulle fixa plats om jag kunde få förstoringar på alla, eller i alla fall fina bilder och tavlor på dem😊

Sashhi
4/21/16, 10:11 AM
#2

Jag skulle nog aldrig tänka mig att betala för en hoppbild :-) vi har redan väldigt många duktiga fotografer som fotar på tävlingarna och lägger upp bilderna digitalt så att man kan spara dem på datorn, känns ändå mer hållbart än en utskriven bild i längden. Detta är en personlig åsikt såklart.

Not your mom, not your milk.

[RC1393]
4/21/16, 9:29 PM
#3

Spontant nej. Kanske om det var en riktigt speciell kanin men då vill man ha en riktigt bra kvalitet på utskriften så att den kan ramas in och sättas upp, men det vill man nog inte ha på exakt varje kanin eller från varje tävling för den delen heller. 

Men,  det kan man egentligen ordna själv med de högupplösta bilder man får gratis av fotografer från tävlingar, så jag tror inte behovet finns.

Upp till toppen
Annons: