Annons:
Etikettavel-färg-genetik
Läst 1489 ggr
cantercos
4/3/16, 12:23 PM

Hane för parning SÖKES

(Innan jag frågar om något vill jag bara säga att jag nt vill ha några orelevanta svar om t.ex ansvaret att ta en kull/vetskapen om vad som krävs, att man inte ska ta en kull bara för att osv. För det där håller jag koll på själv och om det skulle bli något konstigt så har jag "riktiga uppfödare" med lång erfarenhet till hjälp. Jag har läst på och känner att jag kan svara på det frågor man ska ställa sig innan man tar en kull - och förresten gör jag bara det om rätt hane dyker upp jag är säker på att jag har alla omkring mig med mig om det skulle bli något knas. Känner att jag också vill göra det här under året då honans tid håller på att rinna ut.) Om rätt hane dyker upp söker jag ev hane för parning till min hona (på 1 år). Inga krav på hanen men ska ha "hoppkaninens temperament". Ingen krav på någon klassning men gärna tävlat/tränat medelsvår eller en försäkran/film på att han har hoppningen i sig. Vill dock INTE ha en brokad hane då jag vill undvika den kombon. Om honan; Kings Härliga Heed e. Kings Super Champion Chevron u. Lövets Palace & Main Svart brokad Född 2/10-14 Tävlad medelsvår i både rak och krok med tidigare ägare Vi finns i Stockholm! *Bild/film kan skickas via mail vid intresse, men den lämnas då ut via PM

Annons:
missan´s
4/3/16, 1:02 PM
#1

Finns ju olika hoppuppfödare som lånar ut sina hanar. Vet att t.ex Pralinens och Milleniums gör det 🙂

Vänliga hälsningar Ellen GladStjärnor

cantercos
4/3/16, 1:03 PM
#2

#1 Tack, har inte kollat in där så jag gör det direkt! :)

cantercos
4/12/16, 7:15 PM
#3

admin kan ta bort inlägget

stampan
4/18/16, 3:24 PM
#4

Har en viltgrå hane som tävlar i hoppning om du skulle vara intresserad :)

Wilmarabbit
4/23/16, 9:43 PM
#5
Upp till toppen
Annons: