Annons:
Etikettallmänt
Läst 980 ggr
StrikensKaniner
2015-07-21 17:57

(S) flera hoppkaniner

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3

Då jag har tagit det svåra beslutet att avsluta med hoppning/kaniner så söker några hoppkaniner nya hopp hem.

Jag har både hanar och honor i olika åldrar och klassningar tillsalu, alla är vana med barn och hundar.

Snöflingans prinz von hessen - Hugo
Smeknamn: Hugo
Född: 2011-05-26
Färg:  Gul/svart japantecknad wienertecknad vitörad
Kön: Hane
Vikt: _2.6 kg
_Om: Hugo är en trevlig kille som har varit ifrån hoppningen förra året och gått i aveln där han har fått fina ungar som verkligen har visat intresse för hoppningen. tyvärr tävlar inga då dom bor i sällskapshem. Han är en smart kille som öppnar burar och hämtar mat utan problem. I år har han tävlat och klassat upp sig till Elit i höjden och även tränat längd hemma. hemma hoppar han medelsvår bana men på banan blir han lite ivrig då han älskar att hoppa och kör järnet så han slarvar lite. han har en jätte go personlighet och älskar att få vara ute i hagen och springa runt och kolla på tjejerna.

Klassningar:
Rak: Medelsvår 2pinnar
Krok: Medelsvår
Höjd: Elit
Längd: Ej Elit

Han letar efter ett aktivt hopp hem eller avel inom hoppning!

Hugo Junior - Junior
Född: 2011-06-15
Kön: Hane
Ras: Dvärgvädur
Färg: Zobelsaimes Brun
Vikt: 2,3 kg Om: Junior är den gosigaste kaninen jag har stött på, han har tävlat 3 gånger och har placerat sig alla gånger. Han hoppar inte jätte högt men är säker och skulle vara perfekt till en nybörjare. jag hoppar han utan sele hemma då han är så himla snäll och lyssnar väldigt bra.

Klassningar:
Rak: Mini/Lätt
Krok: Mini/Lätt
Höjd: Ej Elit (har startat 1 gång)
Längd: Ej startad

Skulle passa perfekt till en nybörjare eller sällskapskanin där han får hoppa i mellan åt!

Lillprins Bus - Bus
Född: 2014
Ras: Vädurskorsning
Kön: Hane
Färg: Viltzobel Brokad
Vikt: 2,8kg
Om:  Bus är en kille som kan vara seg i början med efter desto mer hinder desto mer fart får han. Han är lite osäker men med träning och en säker person så blir det inga problem för honom. han är mysig och mat glad och älskar att vara ute på promenader i skogen.

Klassningar:
Rak: Lätt
Krok: Lätt
Höjd: Ej Elit (startad 1 gång)
Längd: Ej startad

Bus söker ett aktivt hopp hem där han får utbildas!

Det var tre av kaninerna det finns fler även honor pm:a eller mejla natalie_10@live.se för mer info. jag kommer inte välja det första utan kommer ta emot från olika och se vilket som verkar bäst, även hinder och transportburar kommer säljas längre fram. Skicka gärna ett mejl och beskriv dig själv och hur dina kaniner bor och gärna bilder :) Allt finns i Göteborg.

Med vänlig hälsning Natalie

Annons:
StrikensKaniner
2015-07-21 17:58
#1

Har även Avel/Kel kaniner tillsalu

[ReptiPinn]
2015-07-26 14:25
#2

är intresserad av en avel kanin❤️😃

StrikensKaniner
2015-07-31 20:05
#3

#2  Pm:at dig

HunterLily
2015-08-06 13:12
#4

Kan inte se något?

Kaninhoppning

HunterLily
2015-08-06 13:12
#5

har du någon film på hugo?😃

Kaninhoppning

Upp till toppen
Annons: