Annons:
Etikettom-sajten-sajttävlingar-lekar
Läst 1305 ggr
kyrkeliden
7/13/15, 10:34 PM

Kaninhoppning iFokus - LÄS!

Återigen är det väldigt låg aktiivitet här på sidan och jag känner inte att jag har motivation längre att driva sidan. Mycket pga. att jag anser att den används på fel sätt. För mig är iFokus ett diskussionsforum men ser flera som endast använder denna sida som en annonsplats - vilket jag tycker är otroligt trist!

Jag kommer kontakta supporten att jag inte längre har den tid som behövs för att vara Sajtvärd.

Någon ny som känner sig manad? Ett nytt gäng som kan få igång sidan?

Samtidigt vill jag ni alla tänker över! Vill ni ha kvar denna sajt och den information i artiklar som finns här så är det dags och börjas engagera sig lite, och inte bara använda sajten för "ytterligare ett ställe" att lägga din salu-annons på.

//Sandra Magnusson, Kyrkeliden's Hoppkaniner
sajtvärd på kaninhoppning iFokus

Annons:
Evelina!
7/14/15, 11:40 AM
#1

Jag håller med dig, som Medarbetare har jag i och för sig inte varit aktiv med att bidra med artiklar, men det är nog lite för att jag känner prestationsångest över att de artiklar som redan är skrivna är på en väldigt hög nivå, med mycket kunskap bakom, kunskap som jag inte tror att jag besitter ännu.

Är gärna fortsatt Medarbetare på sidan då jag tycker den behövs, men som sagt att den används på fel sätt. Skulle man inte kunna göra en klistrad tråd där alla säljes-annonser får vara istället, precis som vi gjort med parnings-annonser?
Att ta över som Sajtvärd känner jag däremot inte att jag skulle klara, jag är alldeles för grön inom kaninhoppningsområdet själv för det. Men som sagt, är gärna med som Medarbetare.

/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning

Cajsis7
7/14/15, 5:08 PM
#2

Så om ingen tar över sajt-värdsjobbet kommer sidan stängas?😕

Om jag får ställa frågan, vad är det för ansvar man tar när man blir sajt-värd?

Kanske fler kan bli uppmuntrade om att bli det om man vet vad det är man ska göra 😉

Zingo

Alliesson
7/16/15, 10:56 AM
#3

Undrar samma sak som #2 :)

EmelieJosefine
7/16/15, 10:02 PM
#4

Skulle kunna vara Medarbetare eller Sajtvärd :)

[Zachapacka]
7/26/15, 3:17 PM
#5

Det är synd, jag gillar den här sidan. Eftersom att jag inte är särskilt super duktig inom kaninhoppning så vet jag inte vad för artiklar jag skulle kunna skriva men  jag kan vara Medarbetare och så kan ju vara lite mer aktiv inom denna sida. Det skulle ju vara så synd om den behövde stängas

Kaninhoppare
7/28/15, 12:56 PM
#6

Vad krävs för att vara medarbetare/ Sajtvärd?

Medarbetare på Jättekanin

Annons:
Upp till toppen
Annons: