Annons:
Etikettträning-tips-råd
Läst 577 ggr
Smilla Kanin
2015-06-02 12:46

Ska jag anmäla?

Hej! Jag funderar på att anmäla mig till en krok mini tävling. Men jag har en liten fundering. Jag brukar mest träna rak bana men har testat krok mini 1 gång. Det gick jättebra för båda mina kaniner. Min hona som inte är lika duktig på hoppning som min hane (hon håller sig till mini) sökte verkligen upp hinderna medan min hane också gjorde det men inte lika bra. Han tog liksom det första bästa hinder vilket som några gånger var fel:P Min fråga är: Ska jag anmäla båda eller bara en av dem? Vilken av dem isåfall? Jag kommer öva mer såklart men tänkte bara höra lite med er:) Tack på förhand!

Annons:
Evelina!
2015-06-02 18:40
#1

Anmäl båda, kul att hoppa fler än en kanin!

/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning

Henni-Chan
2015-06-02 21:32
#2

Jag skulle också anmält båda. Inte bara för att det är roligare att tävla mer fler kaniner utan också för att testa kaninerna lite. Kan gå trögt hemma men att det släpper på tävling. Går det inte alls vet du att kaninen inte är redo och kanske behöver lite mer tid och träning hemma 🙂

Hendrike "Pinkku" Palm 

Miss Pinky's Hoppkaniner ~

Reg. gårdsnamn i SKHRF

kyrkeliden
2015-06-08 17:00
#3

Anmäl båda. Även tävling är en del av träningen och kan ju vara ett bra sätt att utvärdera, och efter tävlingen vet du kanske mer vad du behöver öva på.

//Sandra Magnusson, Kyrkeliden's Hoppkaniner
sajtvärd på kaninhoppning iFokus

Upp till toppen
Annons: