Annons:
Etikettallmänt
Läst 461 ggr
cissi_1993
5/26/15, 8:28 PM

någon att hoppa med

hej

för ungefär ett år sedan köpte jag en hoppkanin av en uppfödare i Örnsköldsvik och tanken var ju att jag skulle börja hoppa med henne men av olika anledningar blev det inte av.

nu bor jag i en lägenhet i Pite och undrar om det är någon som känner att dom endå hoppar varje onsdag exempelvis och kan tänka sig att hjälpa en total nybörjare och hennes förslappade kanin. kanske mot en avgift?

MVH

Cecilia

Annons:
Evelina!
5/26/15, 8:30 PM
#1

Kolla upp din närmaste klubb på www.skhrf.com och fråga dem om de inte ska ha någon nybörjarkurs snart (det brukar anordnas nu på våren/sommaren) eller ta kontakt med uppfödaren för råd, tips och kanske träning ihop. Den hjälpen fick jag av min första kanins uppfödare, och det var superbra. Men som sagt, kolla efter nybörjarkurser, de brukar vara grymma!

/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning

cissi_1993
5/26/15, 8:40 PM
#2

jag får de jag med men när jag flytta så blir det svårare att fara dit och träna. men ska koll med närmaste klubb

Henni-Chan
5/29/15, 12:08 AM
#3

Tror Norbottens Kaninhoppare är närmast dig. De är supertrevliga och tror att du kan få enormt mycket hjälp av medlemmarna där! 🙂

Hendrike "Pinkku" Palm 

Miss Pinky's Hoppkaniner ~

Reg. gårdsnamn i SKHRF

cissi_1993
6/2/15, 5:45 PM
#4

hitta ingen hemsida som kändes aktuell för dom alla inlägg är sedan 2013? någon som kan hjälpa mej?

Henni-Chan
6/2/15, 9:30 PM
#5

Norrbotten har tagit nya tag och  har säkert inte hunnit uppdatera sin hemsida, bdkh_skhrf@hotmail.com borde fungera annars är det lättast att höra av sig till klubbens ordförande som är Cecilia Vikström, cecce_vikstrom@hotmail.com

Hendrike "Pinkku" Palm 

Miss Pinky's Hoppkaniner ~

Reg. gårdsnamn i SKHRF

cissi_1993
6/3/15, 12:00 PM
#6

tack

Annons:
Upp till toppen
Annons: