Annons:
Etikettköp-sälj
Läst 803 ggr
lovemysack
4/4/15, 6:59 AM

(S) Lundens New Year Kiss

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lundens New Year Kiss Kasper som jag själv kallar han är den ungen nu som inte har hittat det rätta hemmet ännu. Han fyllde 8 veckor igår och jag har haft många som hört av sig på honom, men ingen har känts rätt. U: Winds Of Vitality (obesläktad) E: Dangerous Gt Ch Friends Will Be Friends (Elliot, Tess & Simoneholms) Om jag inte hade beslutat att jag inte skulle ha en bebis från denna kull så hade det inte varit något prat om att han skulle fått stanna, men nu måste jag se ifall det finns något hem som kan ta emot lilla Kasper. :) Kasper som jag kallar honom tycker jätte mycket om att mysa och bli klappad. Men han är inte först ut och springer om man säger så. Efter att det gått ett tag förstås, då kommer han ut och skuttar och hoppar så det knappt går att få stopp på honom. Kasper är och har varit störst i kullen. Jag hoppas han kommer till en hopphem, där tror jag han passar! Han visar sin kapacitet hela hela tiden! Han är hur härlig som helst och klänger på gallret så fort man visar sig. Alla bebisar i denna kull är helt underbara och jag har aldrig haft en sån social kull som denna. Kasper kostar 500kr och säljs med härstamningsbevis & övergångsfoder. Han säljs även könskontrollerad, kloklipp & bettfelskontrollerad. Samt med friskvårdsintyg. Han finns i Dalarna och kan levererars på stämman och rak SM. Är ni intresserade eller har frågor så kan ni höra av er på min fb Moa Skoglund eller maila på moaalfons@gmail.com (Bilden är från 5 veckor och nu har han fällt ett öra) mer bilder kommer!

Uppfödare av Hoppkaniner i Dalarna :)
Läs mer på min hemsida.
Lundens Hoppkaniner.

Annons:
lovemysack
5/17/15, 8:05 PM
#1

Putt :)

Uppfödare av Hoppkaniner i Dalarna :)
Läs mer på min hemsida.
Lundens Hoppkaniner.

lovemysack
5/17/15, 8:06 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Kasper

Uppfödare av Hoppkaniner i Dalarna :)
Läs mer på min hemsida.
Lundens Hoppkaniner.

lovemysack
5/27/15, 11:14 PM
#3

Kasper har börjat tränat hoppning och om det inte vore för att jag inte skulle ha någon från just denna kull både för att jag har mamman och halvbror så skulle han absolut fått stanna. En kanin med bra stam och helt sjuka hopp verkligen! :D

Uppfödare av Hoppkaniner i Dalarna :)
Läs mer på min hemsida.
Lundens Hoppkaniner.

Dressyrryttaren00
6/21/15, 6:41 PM
#4

Finns han kvar? :)

lovemysack
6/24/15, 5:48 PM
#5

#4 japp han är kvar! Goding som tusan ;)

Uppfödare av Hoppkaniner i Dalarna :)
Läs mer på min hemsida.
Lundens Hoppkaniner.

HunterLily
8/6/15, 12:31 PM
#6

hur högt kan han hoppa har han hoppat?

Kaninhoppning

Annons:
lovemysack
8/6/15, 3:29 PM
#7

#6 Han tävlar lättklass, har startat på 3 tävlingar. :)

Uppfödare av Hoppkaniner i Dalarna :)
Läs mer på min hemsida.
Lundens Hoppkaniner.

Upp till toppen
Annons: