Annons:
Etikettallmänt
Läst 1521 ggr
kyrkeliden
3/30/15, 12:15 AM

Om du fick chansen

En helt hypotetisk fråga men tycker det är kul och höra vad ni tycker och vad det är hos en speciell kanin som ni tycker om.

Vilken kanin skulle det vara som OM (rent hypotetiskt) den skulle komma ut till salu var en sådan kanin du inte kunde låta bli att visa intresse på. Den där kaninen som du beundrat på banorna länge, kanske i smyg ;)

Eller kanske är det en kanin som du tycker verkar, eller som du vet är hur mysig som helst och som har en speciell personlighet. 

Vilken kanin skulle det vara?, motivera! 
(kan såklart vara fler än en kanin)

//Sandra Magnusson, Kyrkeliden's Hoppkaniner
sajtvärd på kaninhoppning iFokus

Annons:
sfut
3/30/15, 8:44 PM
#1

Om, OM jag hade haft plats och tid. Så skulle Fritz få flytta hit samma minut som han skulle leta nytt hem ;)

Det är svårt att ge bort vänlighet.
Den kommer hela tiden tillbaka till dig.

www.hoppfullt.blogg.se

kyrkeliden
3/30/15, 8:55 PM
#2

Ja, att han skulle få det toppen! kan jag skriva under på ;))

//Sandra Magnusson, Kyrkeliden's Hoppkaniner
sajtvärd på kaninhoppning iFokus

Mickis1994
3/31/15, 3:32 PM
#3

Klurade lite på detta och sen kom jag på att det finns faktiskt en kull som jag ångrar mig lite att jag aldrig köpte ifrån. Kommer ihåg att jag velade fram och tillbaka ett bra tag men som tyvärr slutade i att jag inte tog någon. Från den kullen skulle jag gärna ta över Snöflingans Tykkimäki. 😎 Sedan finns det såklart många andra fina kaniner som man skulle vilja testa på, om inte annat bara för en tävling eller två 😛

Mvh Michaela Glansk.
Riverruns Hoppkaniner, uppfödning av hoppkorsningar. 

Dvärgvädur
4/3/15, 10:59 AM
#4

Älskar trådar som denna!

Snöflingans Spirit eller Lotus Secret Love - jag faller alltid för viltgula kaniner med bra hoppteknik haha 😃

                                                                   // Johanna

                                         Medarbetare på Dvärghamster iFokus

lovemysack
4/4/15, 7:09 AM
#5

Åhh, jag ångrar oxå ett köp som jag skulle ha gjort. Eller ja, ångrade att jag inte visade intresse för Regnbågens Toner För Tokstållar som föddes 2013 tror jag det var. Den kaninen är numera GD CH och jaa… :p

Uppfödare av Hoppkaniner i Dalarna :)
Läs mer på min hemsida.
Lundens Hoppkaniner.

Evelina!
4/4/15, 12:23 PM
#6

En kanin som ligger mig varmt om hjärtat är Pralinens Bus & Sus och en avkomma efter honom skulle  inte sitta helt fel. I övrigt har jag fått förmånen att köpa precis de djur jag velat ha  och ännu  inte gjort någon miss likt #5.

/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning

Annons:
Kanin Love
4/8/15, 3:27 PM
#7

Lotus secret love är ju helt fantastisk på att hoppa!

Henni-Chan
4/13/15, 3:07 PM
#8

Gud vad svårt, man är ju så nöjd med sina egna och jag har så svårt för att ta in från andra uppfödare 😛 Men det fanns en kanin som jag inte trodde skulle bli så cool som hon blev och så här i efterhand kanske man skulle visat intresse på kullen. Vart lite avis på tjejen som köpte henne, förstod inte riktigt i början varför hon tog henne. Men idag förstår jag direkt, alltid härligt när folk kan se kaninens kapacitet från första ögonblicket! 

Kyrkelidens Gt Ch Smultron-Agnes 🙂

Hendrike "Pinkku" Palm 

Miss Pinky's Hoppkaniner ~

Reg. gårdsnamn i SKHRF

Upp till toppen
Annons: