Köp & Sälj

Hoppuppfödare

2015-03-04 07:51 #0 av: emistfield

Funderar på att köpa en till kanin.
Kan ni tipsa om någon uppfödare, bor i norra sverige så bra om det är i norra sverige. Stockholm går bra! :)

Sajtvärd för StarStable och Dvärgkaniner Ifokus

MVH, Esmeralda Glad

Anmäl
2015-03-04 10:57 #1 av: Mickis1994

Jag finns i Stockholm och ska ha en kull i höst (paras i augusti). Annars kan du kika in på skhrf.com -> medlemmar -> gårdsnamn och där finns en lista på registrerade gårdar inom SKHRF. Vet dock inte hur uppdaterad den listan är men det är absolut något att utgå ifrån. Glad

Anmäl
2015-03-04 17:36 #2 av: Henni-Chan

Du kan kolla klubbarna som ligger i områderna, STKH, 08KT, HÄKH, ACKH, ÅKH & BDKH.

De flesta klubbarna har gårdsnamnssidor, där många uppfödare med hemsidor ligger uppe. SKHRFs forum är ett bra alternativ som Michaela säger. Men tyvärr lägger inte så många upp annonser där längre. Facebookgrupper som hoppkaninner brukar vara ett bra alternativ Glad

Anmäl
2015-03-05 08:29 #3 av: Alvaelida

Hej! Jag finns också i Stockholm! Kommer få mycket kaninungar om ca 1,5 vecka! Hoppuppfödda såklart ;)
Läs mer på min hemsida ifall du vill! www.elidaskaniner.weebly.com

Anmäl
2015-03-09 17:37 #4 av: fossingen

Var i norra sverige?

Anmäl
2015-03-09 18:54 #5 av: StrikensKaniner

Jag finns i Göteborg och har två kullar Leveransklara den 2 april, transport går att lösa :)

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.