Annons:
Etikettköp-sälj
Läst 1524 ggr
Ellen Thomé
11/10/14, 2:53 PM

(S) En Aning Briljant

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Eddie letar nu efter ett nytt hem, en otroligt charmig kille på 5,5 månader ur min Superlativ-kull. 

En Aning Briljant - viltgrå rödförstärkt harkorsning 

Far: Miss Pinky's Durendal
Mor: Starlight's Hearts In Atlantis

Eddie var en kille som jag mest såg som en i kullen, tills han var ca 5 veckor då jag upptäckte vilken otroligt finurlig och busig kille han var, alla i kullen är gosiga och sociala, men Eddie tar nog priset ändå! Han är full med energi och han vill upptäcka ALLT, samtidigt som han är en kelkompis ända ut i tåspetsarna. Han har charmat mig sedan han var en liten unge och därför har jag dragit mig ett bra tag för att lägga ut denna annons. Men nu när skolan är igång för fullt få han helt enkelt inte den uppmärksamhet han förtjänar.

Eddie behöver någon som kan se hans potential och inte ge upp på honom. han hoppar fantastiskt när han springer på, men det krävs en del jobb för att få honom att springa. Jag tror att han kan gå långt med rätt förare. Hans föräldrar är högt klassade och hans syskon plockar redan pinnar i lätten.

Besläktad med: Skåningen, Tess, Simoneholms, Prins Oliver och Elliot.

Eddie finns vid Enköping, (utanför Stockholm), transport runt om i landet brukar alltid gå att lösa!

Köpesumma: 350 kr
Min mail: ellen.thome@spray.se

Annons:
Ellen Thomé
11/15/14, 12:29 PM
#1

Putt :)

Ellen Thomé
11/24/14, 4:16 PM
#2

Putt :)

Ellen Thomé
12/1/14, 1:09 PM
#3

Eddie letar fortfarande efter ett nytt hem! Vi tävlade igår och han sprang på superfint på 2 fel.

Ellen Thomé
12/22/14, 10:25 PM
#4

Vi tävlade förra helgen och Eddie blev precis utanför placerad, så löjligt nära pinne! Han har börjat springa på och visat framfötterna i hoppningen nu. Han letar fortfarande efter ett nytt hem :)

Ellen Thomé
2/15/15, 4:39 PM
#5

På grund av avhopp letar Eddie fortfarande efter ett nytt hem :)

[klarabastin]
2/27/15, 1:39 PM
#6

hej jag har mailat dig angående eddie:)😃

Annons:
Upp till toppen
Annons: