Annons:
Etikettkullplanering-make-maka-sökes
Läst 1351 ggr
MoaE
2014-09-08 23:22

Sally utlånas för kull

"Himlens" Delfino Square - viltgrå
U. Friscos Purley Oaks (viltgråbrokad) E. Mangolds Love on Line (madagaskar)
Född: 9 april 2013
Sally är en stor och otroligt snygg tjej på 3,2 kg. Hon består mest av långa ben och tror därför att hon med rätt hane kan ge riktigt tjusiga bebisar. Hon har ett bra temperament och skulle inte göra något ont. 
Just nu är hon svårklassad i rak, ostartad, och medelsvår i krok. Sally har absolut kroppen för hoppningen och har därför ganska lätt för sig, problemet är det att hon själv inte riktigt förstått hur stor hon faktiskt är och några onödiga bommar kan därför åka ner. 
Hon är kullsyster till H. Sky Garden som rusat upp i klasserna och är svårklassad med pinnar.

Sally lånas ut för kull och självklart bestämmer du vilken hane hon ska få träffa. Du som lånar henne får även tävla henne om så önskas. Om det känns bra på banan och hemma så kan köp diskuteras.

Sally är släkt med det mesta och har Skåningen x2 och Elliot x2.

Vid intresse mejla chipanmoa@hotmail.com

Annons:
MoaE
2014-09-16 10:03
#1

Putt för denna otroligt fina tjej!

MoaE
2014-09-17 16:02
#2

Hon kan självklart flytta till ett foderhem också även om intresset för kull inte finns. Trivs du med henne så kan köp som sagt diskuteras :)

Cilia.Teddytöserna
2014-09-17 21:34
#3

så fin hon är!😍

Regnbåge Bloggen Regnbåge

 MVH Cecilia & KaninernaBlomma

MoaE
2014-09-18 07:54
#4

#3 Ja hon är verkligen jättefin, långa fina ben 🙂

MoaE
2014-09-22 16:31
#5

Skulle vara jättekul om någon ville ta hem denna otroligt fina tjej!

Fiona1234
2014-09-27 23:53
#6

Åh, hon är jättefin! Exakt vad jag letar efter :)

           // Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning

            Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus

Annons:
MoaE
2014-09-28 14:24
#7

#6 Du får gärna höra av dig på mejl eller PM om du är intresserad :)

MoaE
2014-10-16 17:26
#8

Putt, vore super om någon ville ta henne då jag har mycket annat just nu

Storip
2014-10-18 11:19
#9

kan kanske ta henne…bor i Stockholm, Bromma. Har en bur över. Måste hon ha kull? Annars har jag en lejonhuvad hane hos mig (som har hoppat) som hon skulle kunna ha ungar med. PM:a :)

Jag måste kolla först ifall jag kan ta emot henne, måste kanske inackordera en av mina egna uppfödningar som bor hos min kompis…

https://sites.google.com/site/vargidetskaniner/home


Autodidakt
2014-10-28 22:27
#10

Hej, jag har en hane jag vill föra vidare generna på, han var svårklassad då min syster slutade med hoppning. Jag vill ha 1 unge efter honom, han är 9 år, dvärghare/dvärgvädur, färg blå otter, mycket social och mysig och en kung på banan. Lite kul att din hona och jag delar födelsedag :D Vad tror du om detta? Jag bor i Uddevalla. Hur har du tänkt att göra med ungarna? Ligger alla på mitt ansvar eller delar vi? Får se om Christian fortfarande kan få till de också… Han är e: Skärbo's Cinzano (elit) u: Hello Hoppsan

Den man bäddar med får ligga.

MoaE
2014-11-15 18:53
#11

Putt! Sally söker nytt hem eller längre tids fodervärd.

Upp till toppen
Annons: