Annons:
Etikettom-sajten-sajttävlingar-lekar
Läst 952 ggr
Evelina!
2014-06-13 11:26

Ny medarbetare

Hej! Jag har nyligen fått det stora och ärofyllda förtroendet att bli Medarbetare på Kaninhoppning.ifokus och det är något jag ser oerhört positivt på och verkligen brinner för. Mitt namn är Evelina, jag är 25 år gammal och arbetar till vardags som sjuksköterska. Jag har inte hållit på med kaninhoppning särskilt länge - ett år knappt, så jag har mycket kvar att lära, men i det sitter också något positivt - jag har nyligen deltagit på en nybörjarkurs och jag har min första tävling i färskt minne, till exempel. Trots min ringa erfarenhet har jag blivit totalt såld på sporten och har allaredan åtta kaniner av vilka fyra är renavlade hoppkaniner. De andra får också följa med på tävling, men håller sig mest i mini-klassen vilken också är min "favoritklass" om man nu kan ha någon sådan. Just nu bor jag i Stockholm och tävlar för Stockholms kaninhoppare, men kommer under sommaren flytta till Hälsingland och till ett litet hus med ladugård (=kommer å det snaraste bli kaninstall!) och då även byta klubb till Hälsinge kaninhoppare. P g a detta kommer jag själv inte tävla så mycket under sommaren och har därför en del av mina hoppisar utlånade under tiden, vilket känns jättebra att de trots mattes flytt får komma ut och tävla. Det var lite om mig, jag hoppas att ni medlemmar kommer uppskatta mina insatser här på sajten och vill ni mig något är jag bara ett PM bort. Trevlig sommar!

/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning

Annons:
Upp till toppen
Annons: