Annons:
Etikettfoder-skötsel-burar
Läst 891 ggr
Opalen
3/8/14, 11:51 AM

Roliga hagar

Nu när våren har kommit så får många kaniner äntligen komma ut i hagen och springa. Men tycker du att din kanins hage är tråkig och behövs piffas upp? Dela med er av era ideer om vad man kan ha för roligt i kaninens(ernas) hage! Om du har nåt roligt så skriv det bara :) Ha gärna med vad det är köpa eller vad det är gjorda av :)

MVH Lovisa och kaninerna.

Annons:
Zabbio
3/8/14, 3:51 PM
#1

Tänker tassa här fast att jag inte hoppar längre ;) Aldrig fel med inspiration. Nästa vecka är min betongklump förhoppningsvis klar (ska bli bolådor och gömsle i kolonin), då kan jag visa den. En sån nåste funka lika bra att ha ute! Hade lite överblivet nät och en bräda till ryggstöd så den kostade bara betongen (100kr ca). Det är ju överkomligt :) hade jag haft utehagar så hade jag nog lagt jord över och skapat en kulle med kaningångar.

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

Moppie
4/16/14, 11:10 PM
#2

Tunnlar

Kaniner älskar att springa i tunnlar. Det är en bra och lagom billig aktiveringsleksak.

Finns att köpa på tex djuraffärer och biltema m.m

Stubbar & Små stockar

Något som kaniner inte heller bruka tacka nej till är att ha en rolig stubbe att hoppa upp på, välta, hoppa över osv. Finns att köpa gratis i skogen.

Nu är min isparitionskälla(stav stav stav) slut men kommer nog på fler idéer :)

Moppie och kaninerna, Hästen, Hunden  och alla andra djur <3 Fiver <3 Pepsi <3 Luna <3 o Alla andra djur <3 <3

Opalen
4/17/14, 9:30 AM
#3

#2 hade tänkt att ha stockar men kan man bara ta en stock från skogen sådär? xD

MVH Lovisa och kaninerna.

Moppie
4/17/14, 3:09 PM
#4

Nja, Kanske snarare något stort vedträ som är som en stubbe/stock

Moppie och kaninerna, Hästen, Hunden  och alla andra djur <3 Fiver <3 Pepsi <3 Luna <3 o Alla andra djur <3 <3

Clara Maria
4/17/14, 4:13 PM
#5

Jordhögar är väldigt uppskattade här

Upp till toppen
Annons: